Reclamatii jocuri de noroc

Am vazut ca foarte multi pariori au probleme la jocurile de noroc si cauta pe internet reclamatii jocuri de noroc. In acest articol vreau sa iti arat cum poti depune o plangere pentru jocurile de noroc, inclusiv la pariuri.

Daca doresti sa iti incepi aventura la casele de pariuri online, insa ai temeri legate de faptul ca datele introduse de tine nu vor fi in siguranta, ca banii iti vor fi blocati in cont fara motiv sau ca ti se va inchide contul “pe nepusa masa”...nu trebuie sa iti faci griji.

Nicio casa de pariuri online nu va trimite datele tale unor terte persoane, atata timp cat joci la agentiile legale, licentiate in Romania. Practic la cea mai mica greseala de acest gen ar putea pierde licenta.

Ce trebuie sa stii

Ce trebuie sa stii

Ca sa nu ai probleme cu niciun operator de jocuri de noroc din mediul online, trebuie sa stii ca ai la dispozitie 30 de zile dupa deschiderea contului pentru a-ti verifica identitatea, asa cum impune legea din Romania.

Daca nu realizezi verificarea identitatii in cele 30 de zile, contul va fi blocat, iar banii din contul de pariuri va fi mutat catre bugetul de stat.

Evident, asta se poate intampla si in cazul in care furnizezi informatii false sau daca iti vei crea mai multe conturi.

Daca indeplinesti aceasta conditie iar contul a fost validat, atunci esti gata pentru a paria sau a juca orice joc de noroc.

Atentie mare cand iti faci contul online. Toate informatiile pe care le treci in formularul de inregistrare trebuie sa fie 100% reale si exact ca si in buletin (cartea de identitate).

De asemenea, o mare greseala pe care o fac multi pariori, chiar daca au contul aprobat si validat, este sa faca o depunere cu o metoda de plata care nu este pe numele lor.

Nu ai voie sa folosesti un card bancar (de exemplu) care nu este pe numele tau. Desi s-ar putea sa poti face depunerea, cand trebuie sa-ti validezi metoda de plata vei avea probleme si cel mai probabil vei pierde banii pe care i-ai depus si/sau i-ai castigat.

Reclamatii jocuri de noroc

ONJN reclamatii

Exista si situatii (rareori) cand poate ni se comite o nedreptate. Ce putem face atunci? Unde putem depune o reclamatie pentru jocurile de noroc?

In primul rand, cel mai indicat este sa incerci remedierea problemei cu operatorul de jocuri de noroc. Cel mai bine este sa le scrii, ca sa ai o dovada ca i-ai contactat si ai incercat sa rezolvi problema pe cale amiabila.

Daca nu se rezolva, institutia care se ocupa de casele de paruri online este ONJN (Oficiul National pentru Jocuri de Noroc).

ONJN este instituia care se ocupa cu reglementarea jocurilor de noroc din Romania, avand rolul de a autoriza, controla si monitoriza activitatile de gambling din tara noastra.

Reclamatiile se adreseaza Oficiului National pentru Jocuri de Noroc in scris si trebuind sa cuprinda urmatoarele informatii:

  • numele reclamantului (numele tau)
  • datele de contact (e-mail sau telefon),
  • denumirea operatorului de jocuri de noroc
  • o scurta descriere a problemei (ataseaza si dovezi, daca ai)

Daca este vorba despre o plangere (reclamatie) care priveste o sala de cazino, reclamantul trebuie sa precizeze la ce aparat s-a jucat.

Daca reclamatia vizeaza o agentie de pariuri offline (stradala), reclamantul trebuie sa transmita o copie sau o fotografie a biletului/biletelor de pariuri.

Unde trimiti reclamatia la ONJN

Daca ai un sediu al acestei institutii, atunci poti merge personal. Daca nu, poti sa trimiti prin email plangerea catre ONJN la adresa relatii.publice@onjn.gov.ro.

Evident, ii poti si suna la numarul 031.225.6202, insa cel mai indicat este sa trimiti un email, iar doar dupa aceea sa dai si un telefon.

Vrei un super BONUS?

Vrei bani GRATIS la pariuri? Vrei sa pariezi pe cea mai buna aplicatie de mobil?