Unde poti face o reclamatie unei case de pariuri

Daca doresti sa iti incepi aventura la casele de pariuri online, insa ai temeri legate de faptul ca datele introduse de tine nu vor fi in siguranta, ca banii iti vor fi blocati in cont fara motiv sau ca ti se va inchide contul “pe nepusa masa” nu trebuie sa iti faci griji. Nicio casa de pariuri online nu va trimite datele tale unor terte persoane, atata timp cat joci la agentiile legale, licentiate in Romania. Practic la cea mai mica greseala de acest gen ar putea pierde licenta.

Atentie insa ca ai la dispozitie 30 de zile dupa deschiderea contului la o casa de pariuri online pentru a-ti verifica identitatea, asa cum impune legea din Romania. Daca nu realizezi verificarea identitatii in cele 30 de zile, contul va fi blocat, iar banii din contul de pariuri va fi mutat catre bugetul de stat. Evident, asta se poate intampla si in cazul in care furnizezi informatii false sau daca iti vei crea mai multe conturi.

In cazul foarte rar in care ni se comite o nedreptate, noi avem certitudinea ca operatorii casei de pariuri au gresit, iar greseala nu va fi reparata dupa o discutie cu operatorii prin live chat, telefon sau prin mail, ne putem cauta dreptatea la ONJN (Oficiul National pentru Jocuri de Noroc). ONJN este o institutie care a primit dreptul de a reglementa piata jocurilor de noroc din Romania, avand rolul de a autoriza, controla si monitoriza activitatile de gambling din tara noastra.

Un simplu mail la institutia publica ne poate rezolva problema

Compartimentul de Relatii Publice si Relatii Internationale reprezinta ONJN in relatiile cu jucatorii din industria de gambling din tara sau din afara tarii. Astfel, in cazul in care intampini o problema, aici este locul unde poti face o reclamatie unei case de pariuri, putand lua legatura cu acest Departament prin posta, prin mail, prin fax sau chiar la sediul ONJN. Datele de contact pentru ONJN le gasiti usor pe site-ul acestora.

Reclamatiile se adreseaza Oficiului National pentru Jocuri de Noroc in scris, trebuind sa cuprinda urmatoarele elemente: numele reclamantului, datele de contact (adresa postala, e-mail), adresa si denumirea salii de jocuri/de pariuri, data la care acesta a jucat. Daca este vorba despre o sesizare care priveste o sala de aparate slot, reclamantul trebuie sa precizeze la ce aparat a jucat.

Daca reclamatia vizeaza o agentie de pariuri offline, reclamantul trebuie sa transmita o copie sau o fotografie a biletului/biletelor de pariuri. In cazul in care reclamatia vizeaza pariurile online, reclamantul trebuie sa transmita urmatoarele date: numele reclamantului, denumirea platformei (site-ul), numele de utilizator folosit pe platforma respectiva, adresa de mail folosita pentru inregistrare, datele de contact (adresa, numar telefon), dar si alte documente care sa sustina cele reclamate, cum ar fi: eventuala discutie cu reprezentantul casei de pariuri, capturi de ecran (Screenshot) etc. .